המדרש: כשם שיגעו אבותי

תוכן הפעילות

  1. מהלך הוראה בדרך “עופרים”
  2. כלי-שאילת שאלות

דוגמא לפעילויות:
.1 חברותא- לומדים את המדרש בחברותא (לאחר שהילדים כבר למדו את המדרש בכיתה)
.2 פעילות משותפת בעקבות המדרש “כשם שיגעו אבותי” מלמדים אמרות וביטויים שגורים בחיי המשפחה שלנו.
.3 מזמינים את המבוגרים לספר על מורשת משפחתית.
.4 מכינים ביחד הסכת על המדרש

קישור:

כשם שיגעו אבותי- דור לדור שבט.pdf – Google Drive

מהלך ההוראה

מהלך שיעור בדרך “עופרים”: שיחת חימום מפגש עם הטקסט,הוראה מפורשת של אוצר מילים. ניתוח המדרש,אפיון דמויות. משחק תפקידים כתיבת הסיפור והערכתו.

באחריות המורה

הכרות עם תוכנית “עופרים” והכלי-שאילת שאלות. הוראת המדרש בדרך “עופרים” בניית שלבי עבודה לתלמידים בניית מחוון עם התלמידים מתן משוב מקדם כתיבה

באחריות התלמידים

ארגון התכנים הנלמדים לכדי תוצר כתוב

תוצר מצופה

כתיבת סיפור בדרך “עופרים”

מספר שיעורים

3-4

הקשר מעגל השנה

שבט

חיפוש במאגר הפעילויות

בחרו שכבת גיל ונושא רצוי
  • שכבת גיל

  • נושא במעגל השנה

דילוג לתוכן