הכרות עם מבנה הסיפור
שיח לשם איסוף המידע –
איך מספרים סיפור ?
באחריות המורה
הנחיית התלמידים לכתיבה נרטיבית של סיפור מבית אבא , הוראת הסוגה כולל פנייה לרגש הקורא ולסקרנותו.
הנחיית התלמיד בארגון הסיפור באופן קולח ומדויק מבחינה לשונית.
מיומנויות שימוש במחשב להפקת התוצר
באחריות התלמידים
יצירת קשר עם מבוגר משפחתי שיספר את הסיפור הייחודי.
העלאת הדברים הדבורים לתוצר כתיבה מוקלד וערוך לשונית
תוצר מצופה
מצגת שיתופית
פרזנטציה תיאטרלית – התלמיד מספר את הסיפור ששמע
מספר שיעורים
3-4
הקשר מעגל השנה
לאורך השנה / יום המשפחה / שבוע העליות / הוראת סיפור עם