עשרת הדיברות של סבא וסבתא

תוכן הפעילות

התלמידים נדרשים לברר עם סבא/סבתא מהם עשרת הדיברות שהיו כה משמעותיים להם בחינוך ילדיהם.

קישור:

עשרת הדברות – מצגת דור לדור.pdf – Google Drive

מהלך ההוראה

התלמידים מבררים ועורכים רשימה של מצוות “עשה” ו”לא תעשה” שהיו משמעותיים לסבא/סבתא בחינוך ילדיהם. בודקים מה המשותף/שונה בין “הדיברות” של סבא/סבתא לבין הדברות של אבא/אמא. כותבים את עשרת “הדיברות” שהם היו רוצים להנחיל לילדיהם.

באחריות המורה

הנחיית התלמידים לשיחה עם סבא/סבתא הנחיית התלמידים לארגון המידע שהתקבל ואופן הצגתו.

באחריות התלמידים

לאסוף את המידע לארגן את המידע ולהציגו.

תוצר מצופה

תוצר כתוב של עשרת הדברות בעזרת: כרזה, איור, יצירה המביעה את הנושא או סרטון של 2 דקות.

מספר שיעורים

2-3

הקשר מעגל השנה

שבועות

חיפוש במאגר הפעילויות

בחרו שכבת גיל ונושא רצוי
  • שכבת גיל

  • נושא במעגל השנה

דילוג לתוכן