התלמידים נדרשים לברר עם סבא/סבתא מהם עשרת הדיברות שהיו כה משמעותיים להם בחינוך ילדיהם.
קישור:
עשרת הדברות – מצגת דור לדור.pdf – Google Drive
התלמידים מבררים ועורכים רשימה של מצוות “עשה” ו”לא תעשה” שהיו משמעותיים לסבא/סבתא בחינוך ילדיהם.
התלמידים מבררים ועורכים רשימה של מצוות “עשה” ו”לא תעשה” שמשמעותיים לאבא/אמא בחינוך ילדיהם
התלמידים בודקים מה המשותף/שונה בין “הדיברות” של סבא/סבתא לבין הדברות של אבא/אמא.
התלמידים כותבים את עשרת “הדיברות” שהם היו רוצים להנחיל לילדיהם.
הנחיית התלמידים לשיחה עם סבא/סבתא
הנחיית התלמידים לארגון המידע שהתקבל ואופן הצגתו.
לאסוף את המידע
לארגן את המידע ולהציגו.
כלי נגישות