מתחברים לסיפורי עליה לארץ של סבא/סבתא/מבוגר במשפחה ועורכים אותו בהסכת(פודקאסט).
1.הכרות עם הכלי:הסכת (פודקאסט),יתרנות/חסרונות/מאפיינים.
2.מציאת נושא מתאים: חשוב שיהיה ספציפי מאוד, לדוגמה:סיפור עלייה של סבא/סבתא לארץ
3.איסוף החומר וארגונו
4.בחירת הפורמט: הרצאה של איש אחד, דיאלוג בין שני אנשים,שיחת ריאיון עם אורח סבא/סבתא
5.סביבת ההקלטה: חשוב שהסביבה שבה מוקלט הפרק תהיה נקייה מרעשים
הנחיית התלמידים בהכנת פודקאסט הנחיית התלמיד בארגון המידע באופן קולח ומדויק מבחינה לשונית. מיומנויות שימוש בכלים טכנולוגיים להקלטת הפודקאסט.
איסוף וארגון המידע
הקלטת הסיפור/המידע ששמע
כלי נגישות