התלמידים מבררים ועורכים רשימה של מצוות “עשה” ו”לא תעשה” שהיו משמעותיים לסבא/סבתא בחינוך ילדיהם.
בודקים מה המשותף/שונה בין “הדיברות” של סבא/סבתא לבין הדברות של אבא/אמא.
כותבים את עשרת “הדיברות” שהם היו רוצים להנחיל לילדיהם.
באחריות המורה
הנחיית התלמידים לשיחה עם סבא/סבתא
הנחיית התלמידים לארגון המידע שהתקבל ואופן הצגתו.
באחריות התלמידים
לאסוף את המידע
לארגן את המידע ולהציגו.
תוצר מצופה
תוצר כתוב של עשרת הדברות בעזרת: כרזה, איור, יצירה המביעה את הנושא או סרטון של 2 דקות.